Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна освіта: історико-філософська рефлексія для майбутнього розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2013-03-29T09:25:34Z
dc.date.available 2013-03-29T09:25:34Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Андрущенко В. Педагогічна освіта: історико-філософська рефлексія для майбутнього розвитку / В. Андрущенко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 7-16 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2502
dc.description.abstract У статті піддаються критиці хибні судження і наміри щодо скорочення курсу філософії у вищих навчальних закладах, вилучення філософії з програм підготовки наукових кадрів та з переліку дисциплін, за якими складаються кандидатські іспити. Особливо гостро постає ця проблема як розрив корінних засадєдності філософії та педагогіки. На основі аналізу історичного розвитку філософії як духовно-практичного освоєння світу показано невідривність філософії від університетської освіти та педагогіки. Спираючись на філософське вирішення проблеми людини та її ролі у світі, ціннісних орієнтацій та ідеалів, педагогіка формує конкретну програму навчально-виховних дій, які мають забезпечити підготовку людини до життя в контексті існуючих реалій, а також з точки зору суспільного ідеалу. ru_RU
dc.description.abstract The article critically analyses the false intentions regarding reducing the number of teaching hours for Philosophy both as a higher education subject and a comprehensive examination for Candidate’s degree. Such an approach leads to breaking the fundamental unanimity of philosophy and pedagogy. By analyzing the evolution of philosophy as moral and practical mastering of a world, the unity of philosophy, University education and pedagogy has been shown. Based on philosophical approach to the role and position of a human in the world, his/her value orientations and ideals, pedagogy works out a well-defined program of educational activities that have to provide a preparation of humans for living in the context of up-to-date reality and with a respect to a social ideal. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject педагогічна освіта ru_RU
dc.subject курс філософії ru_RU
dc.subject pedagogical education ru_RU
dc.subject course of Philosophy ru_RU
dc.title Педагогічна освіта: історико-філософська рефлексія для майбутнього розвитку ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу