ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Євтух, М. | |
dc.contributor.author | Волощук, І. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-27T09:31:35Z | |
dc.date.available | 2013-03-27T09:31:35Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Євтух М., Волощук І. Гносеологічний фокус трансформаційних змін філософії освіти / М. Євтух, І. Волощук // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 7-14 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2478 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена основним проблемам трансформаційних змін націо нальної системи освіти України. Зроблено аналіз вузлових питань гносеологіч них аспектів філософських течій інструменталізму, неопозитивізму, фено менології, екзистенціалізму та неотомізму, які, на нашу думку, претендують на роль пріоритетних об’єктів переосмислення філософських засад освітнього процесу. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article deals with the main transformational changes of the national educational system of Ukraine. It is analyzed the central questions of epistemological aspects existed in some philosophical directions (instrumentalizm, neopozitivizm, phenomenology, existentialism and neotomizm), which pretend to be the priority objects of reconsideration of the philosophical basis in educa tional process. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | філософія освіти | ru_RU |
dc.subject | гнесеологічні аспекти змін | ru_RU |
dc.subject | освітній процес | ru_RU |
dc.subject | philosophy of education | ru_RU |
dc.subject | epistemological aspects | ru_RU |
dc.subject | educational process | ru_RU |
dc.title | Гносеологічний фокус трансформаційних змін філософії освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |