Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтух, М.
dc.contributor.author Волощук, І.
dc.date.accessioned 2013-03-27T09:31:35Z
dc.date.available 2013-03-27T09:31:35Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Євтух М., Волощук І. Гносеологічний фокус трансформаційних змін філософії освіти / М. Євтух, І. Волощук // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 7-14 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2478
dc.description.abstract Стаття присвячена основним проблемам трансформаційних змін націо нальної системи освіти України. Зроблено аналіз вузлових питань гносеологіч них аспектів філософських течій інструменталізму, неопозитивізму, фено менології, екзистенціалізму та неотомізму, які, на нашу думку, претендують на роль пріоритетних об’єктів переосмислення філософських засад освітнього процесу. ru_RU
dc.description.abstract The article deals with the main transformational changes of the national educational system of Ukraine. It is analyzed the central questions of epistemological aspects existed in some philosophical directions (instrumentalizm, neopozitivizm, phenomenology, existentialism and neotomizm), which pretend to be the priority objects of reconsideration of the philosophical basis in educa tional process. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject філософія освіти ru_RU
dc.subject гнесеологічні аспекти змін ru_RU
dc.subject освітній процес ru_RU
dc.subject philosophy of education ru_RU
dc.subject epistemological aspects ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.title Гносеологічний фокус трансформаційних змін філософії освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу