Освітня технологія «Екологія і розвиток», концепція, принципи і навчальний план якої викладені у роботі Л. В. Тарасова і Т. Б. Тарасової «Діалектичний характер інноваційної освітньої технології «Екологія і розвиток» (Філософія освіти. — № 2. — 2005), реалізується на практиці в межах однойменного освітнього проекту, що передбачає видання відпо відної навчальної і методичної літератури і проведення педагогічного
експерименту в низці загальноосвітніх шкіл України. Показано, чому викладений освітній проект може бути розглянутий як відкрита система, здатна саморозвиватися, що становить запоруку її життєздатності. Наве дені деякі результати психологічного моніторингу даного експерименту.
Educational technology «Ecology and Development», the concept, princi ples and curriculum of which presented by L. Tarasov, T. Tarasova in the paper «Dialectic Character of the Innovative Educational Technology «Ecology and Development» («Philosophy of Education », Num. 2, 2005) are practically real ized in the framework of the same name project. The aim of the project is to
publish textbooks and methodical literature, to conduct pedagogical experiment in some general secondary schools over Ukraine. The reason why this educa tional project could be seen as an open self developed system and what could be the pledge of its vitality are shown in the article. The results of psychological
monitoring of this experiment are also presented in the paper.