Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Култаєва, М.
dc.date.accessioned 2013-03-24T23:59:11Z
dc.date.available 2013-03-24T23:59:11Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Култаєва М. Нова німецька еволюційна педагогіка: тенденції і можливості / М. Култаєва // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 109-121 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2461
dc.description.abstract Нова еволюційна педагогіка, яка останнім часом інтенсивно розробляється групою німецьких дослідників (А. Тремль, Ф. Вукетитс, Е. Майр та ін.), претендує на резонанс в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі. Вона демонструє один з варіантів міждисциплінарного підходу до осмислення фундаментальних характеристик процесів виховання і навчання. Соціобіологічна перспектива дозволяє поглибити розуміння взаємовідносин між старим і новим в інноваційних освітніх і культурних процесах. ru_RU
dc.description.abstract New evolutionary pedagogy has been intensively developed by the team of German experts (A. Terml, F. Vuketits, E. Mayr) for the last years and can get a resonance in the modern philosophical and educational discourse in the future. This pedagogy presents one of the interdisciplinary approaches to understating the fundamental characteristics of education and learning. The perspective of social biology can deeper the understanding of relations between old and new issues in innovative educational and cultural processes. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject німецька еволюційна педагогіка ru_RU
dc.subject філософсько-педагогічний дискурс ru_RU
dc.subject evolutionary pedagogy in Germany ru_RU
dc.subject philosophical and educational discourse ru_RU
dc.title Нова німецька еволюційна педагогіка: тенденції і можливості ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу