Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Робуль, О.
dc.date.accessioned 2013-03-22T11:03:46Z
dc.date.available 2013-03-22T11:03:46Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Робуль О. Синергетика як інноваційна методологія педагогічної освіти / О. Робуль // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 35-42 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2453
dc.description.abstract Авторка розглядає здобутки синергетики в сучасній освіті через висвітлення особливостей інноваційної синергетичної методології та змісту професійної підготовки майбутніх учителів. У статті презентуються авторський погляд на тлумачення синергетики і синергетичний вимір особистісно-гуманістичної педагогічної парадигми, розкриваються основні закони реалізації інноваційної педагогічної освіти. ru_RU
dc.description.abstract The author examines the achievements of Synergetic in the modern educa tion showing the peculiarities of innovative synergetic methodology, content and technology of professional teacher training. The author’s view on interpre tation of Synergetic and synergetic dimension of personality humanistic peda gogical paradigm is presented in the article. It is also shown the basic laws of innovative pedagogical education, the results of synergetic technology approba tion in the teacher training process in the modern university. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject педагогічна освіта ru_RU
dc.subject синергетика ru_RU
dc.subject pedagogical education ru_RU
dc.subject synergetics ru_RU
dc.title Синергетика як інноваційна методологія педагогічної освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу