У статті висвітлено способи реалізації компетентнісного підходу до уроків трудового навчання школярів. Проаналізовано сутність та значення поняття "урок". Висвітлено та систематизовано класифікації уроків. Визначено компоненти уроку та їхню послідовність для успішної організації навчально-трудової діяльності учнів. Розглянуто кожен етап уроку в контексті компетентнісного підходу, з метою реалізації конкретного результату, спрямованого на особистісний розвиток учня. Відображено метапредметний зв’язок у сформованості ключових компетентностей школяра.
В статье отражены способы реализации компетентностного подхода к урокам трудового обучения школьников. Проанализирована сущность и значение понятия "урок". Отражены и систематизированы классификации уроков. Определены компоненты урока и их последовательность для успешной организации учебно-трудовой деятельности учеников. Рассмотрен каждый этап урока в контексте компетентностного подхода, с целью реализации конкретного результата, направленного на личностное развитие ученика. Отображена метапредметная связь в формировании ключевых компетентностей школьника.
In the article the methods of realization of the competence going are reflected near the lessons of the labour teaching of schoolboys. Essence and value of concept "lesson" is analysed. Reflected and systematized classification of lessons. Certainly components of lesson and their sequence for successful organization of educational-labour activity of students.
Every stage of lesson is considered in the context of competence approach, with the purpose of realization of concrete result, directed on personality development of student. Purpose subject connection is represented in forming of key competence schoolboy.