Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Урок трудового навчання: компетентнісно орієнтовані цілі та структура

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коберник, О. М
dc.date.accessioned 2019-05-14T08:39:22Z
dc.date.available 2019-05-14T08:39:22Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Коберник, О. М. Урок трудового навчання : компетентнісно орієнтовані цілі та структура / О. М. Коберник // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 58-71. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24400
dc.description.abstract У статті висвітлено способи реалізації компетентнісного підходу до уроків трудового навчання школярів. Проаналізовано сутність та значення поняття "урок". Висвітлено та систематизовано класифікації уроків. Визначено компоненти уроку та їхню послідовність для успішної організації навчально-трудової діяльності учнів. Розглянуто кожен етап уроку в контексті компетентнісного підходу, з метою реалізації конкретного результату, спрямованого на особистісний розвиток учня. Відображено метапредметний зв’язок у сформованості ключових компетентностей школяра. ua
dc.description.abstract В статье отражены способы реализации компетентностного подхода к урокам трудового обучения школьников. Проанализирована сущность и значение понятия "урок". Отражены и систематизированы классификации уроков. Определены компоненты урока и их последовательность для успешной организации учебно-трудовой деятельности учеников. Рассмотрен каждый этап урока в контексте компетентностного подхода, с целью реализации конкретного результата, направленного на личностное развитие ученика. Отображена метапредметная связь в формировании ключевых компетентностей школьника. ua
dc.description.abstract In the article the methods of realization of the competence going are reflected near the lessons of the labour teaching of schoolboys. Essence and value of concept "lesson" is analysed. Reflected and systematized classification of lessons. Certainly components of lesson and their sequence for successful organization of educational-labour activity of students. Every stage of lesson is considered in the context of competence approach, with the purpose of realization of concrete result, directed on personality development of student. Purpose subject connection is represented in forming of key competence schoolboy. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject урок ua
dc.subject сучасний урок ua
dc.subject цілі уроку ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject тип уроку ua
dc.subject трудове навчання ua
dc.subject современный урок ua
dc.subject цели урока ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject тип урока ua
dc.subject трудовое обучение ua
dc.subject lesson ua
dc.subject modern lesson ua
dc.subject aims of lesson ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject type of lesson ua
dc.subject labour teaching ua
dc.subject.classification 37.016:33 ua
dc.title Урок трудового навчання: компетентнісно орієнтовані цілі та структура ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу