Стаття фактично продовжує попередню статтю «Зміна глобальної стратегії мислення і нова концепція шкільних підручників», надрукова
ної у попередньому номері журналу. Тут викладаються психолого педаго гічні основи інноваційної освітньої технології «Екологія і розвиток»: гіпотеза й основні принципи (принцип інтеграції, принцип гуманіта
ризації, принцип нелінійності, принцип розведення рівнів). Звертається увага на діалектичний характер розглядуваної технології, що дозволяє формувати в учнів сприйняття і осмислення навколишнього світу, адек ватного його діалектичній природі.
In fact, this article is a continuation of another research paper «Change in the Global Strategy of Thinking and a New Concept of School Textbooks», published in the previous issue. The psychological and pedagogical grounds of innovative educational technique «Ecology and Development»: hypothesis and
main principles (integration, liberal education, non linearity and differentia
tion of levels) are presented. It is emphasized that dialectics of the examined
technique, makes easier to shape the students perception and comprehension of the surrounding world that is dialectical by its nature.