Стаття розкриває особливості саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі
вокального навчання. У статті визначено, що саморегулювання забезпечує адекватну умовам
мінливість, пластичність життєдіяльності майбутнього вчителя на психологічному й
особистісному рівнях. Саморегулювання може здійснюватися як неусвідомлюваний,
мимовільний та як свідомий довільний процес із застосуванням спеціальних методів мобілізації
внутрішніх ресурсів. Структурними компонентами саморегулювання майбутнього вчителя
музики у процесі вокального навчання нами визначено: мотиваційно-пізнавальний, когнітивно-
рефлексивний, ціннісно-корекційний компоненти.
The article reveals the features of self-future music teachers in the process of vocal learning. The
article stipulates that self-regulation provides adequate conditions variability, plasticity future teacher
of life on the psychological and personal levels. Self-regulation can be as unconscious, spontaneous
and deliberate as a random process using special methods of mobilizing domestic resources.
Structural components of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process we
identified: motivational and cognitive, cognitive-reflective, holistic correctional components.