DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 122 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24256
Title: Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні
Other Titles: The structure of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process
Authors: Ха Ту
Keywords: майбутні вчителі музики
вокальна підготовка
музично-педагогічний профіль
специфіка
творчість
фахове навчання
структура
навчальний творчий колектив
teacher buduschye Music
vokalnaya Preparation
music-pedagogical profile
Specificity
Creativity
Professional Learning
structure
Teaching tvorcheskyy team
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ха Ту. Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні / Ха Ту // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 207-212.
Abstract: Стаття розкриває особливості саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання. У статті визначено, що саморегулювання забезпечує адекватну умовам мінливість, пластичність життєдіяльності майбутнього вчителя на психологічному й особистісному рівнях. Саморегулювання може здійснюватися як неусвідомлюваний, мимовільний та як свідомий довільний процес із застосуванням спеціальних методів мобілізації внутрішніх ресурсів. Структурними компонентами саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання нами визначено: мотиваційно-пізнавальний, когнітивно- рефлексивний, ціннісно-корекційний компоненти.
The article reveals the features of self-future music teachers in the process of vocal learning. The article stipulates that self-regulation provides adequate conditions variability, plasticity future teacher of life on the psychological and personal levels. Self-regulation can be as unconscious, spontaneous and deliberate as a random process using special methods of mobilizing domestic resources. Structural components of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process we identified: motivational and cognitive, cognitive-reflective, holistic correctional components.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24256
Appears in Collections:Випуск 122

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ha Tu.pdf188.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.