ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ха Ту | |
dc.date.accessioned | 2019-04-19T10:25:38Z | |
dc.date.available | 2019-04-19T10:25:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Ха Ту. Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні / Ха Ту // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 207-212. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24256 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває особливості саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання. У статті визначено, що саморегулювання забезпечує адекватну умовам мінливість, пластичність життєдіяльності майбутнього вчителя на психологічному й особистісному рівнях. Саморегулювання може здійснюватися як неусвідомлюваний, мимовільний та як свідомий довільний процес із застосуванням спеціальних методів мобілізації внутрішніх ресурсів. Структурними компонентами саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання нами визначено: мотиваційно-пізнавальний, когнітивно- рефлексивний, ціннісно-корекційний компоненти. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the features of self-future music teachers in the process of vocal learning. The article stipulates that self-regulation provides adequate conditions variability, plasticity future teacher of life on the psychological and personal levels. Self-regulation can be as unconscious, spontaneous and deliberate as a random process using special methods of mobilizing domestic resources. Structural components of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process we identified: motivational and cognitive, cognitive-reflective, holistic correctional components. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | майбутні вчителі музики | ua |
dc.subject | вокальна підготовка | ua |
dc.subject | музично-педагогічний профіль | ua |
dc.subject | специфіка | ua |
dc.subject | творчість | ua |
dc.subject | фахове навчання | ua |
dc.subject | структура | ua |
dc.subject | навчальний творчий колектив | ua |
dc.subject | teacher buduschye Music | ua |
dc.subject | vokalnaya Preparation | ua |
dc.subject | music-pedagogical profile | ua |
dc.subject | Specificity | ua |
dc.subject | Creativity | ua |
dc.subject | Professional Learning | ua |
dc.subject | structure | ua |
dc.subject | Teaching tvorcheskyy team | ua |
dc.subject.classification | 378.637 | ua |
dc.title | Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні | ua |
dc.title.alternative | The structure of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process | ua |
dc.type | Article | ua |