Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ха Ту
dc.date.accessioned 2019-04-19T10:25:38Z
dc.date.available 2019-04-19T10:25:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ха Ту. Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні / Ха Ту // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 207-212. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24256
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання. У статті визначено, що саморегулювання забезпечує адекватну умовам мінливість, пластичність життєдіяльності майбутнього вчителя на психологічному й особистісному рівнях. Саморегулювання може здійснюватися як неусвідомлюваний, мимовільний та як свідомий довільний процес із застосуванням спеціальних методів мобілізації внутрішніх ресурсів. Структурними компонентами саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання нами визначено: мотиваційно-пізнавальний, когнітивно- рефлексивний, ціннісно-корекційний компоненти. ua
dc.description.abstract The article reveals the features of self-future music teachers in the process of vocal learning. The article stipulates that self-regulation provides adequate conditions variability, plasticity future teacher of life on the psychological and personal levels. Self-regulation can be as unconscious, spontaneous and deliberate as a random process using special methods of mobilizing domestic resources. Structural components of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process we identified: motivational and cognitive, cognitive-reflective, holistic correctional components. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні вчителі музики ua
dc.subject вокальна підготовка ua
dc.subject музично-педагогічний профіль ua
dc.subject специфіка ua
dc.subject творчість ua
dc.subject фахове навчання ua
dc.subject структура ua
dc.subject навчальний творчий колектив ua
dc.subject teacher buduschye Music ua
dc.subject vokalnaya Preparation ua
dc.subject music-pedagogical profile ua
dc.subject Specificity ua
dc.subject Creativity ua
dc.subject Professional Learning ua
dc.subject structure ua
dc.subject Teaching tvorcheskyy team ua
dc.subject.classification 378.637 ua
dc.title Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні ua
dc.title.alternative The structure of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу