У статті обґрунтовується важливість та доцільність організації науково-дослідної роботи студентів – майбутніх економістів у процесі іншомовної підготовки. На основі аналізу існуючих визначень основних понять дослідження узагальнюється та уточнюється визначення поняття “науково-дослідна робота студентів”, що постає як спеціально організована індивідуальна або колективна діяльність, яка спрямована на вирішення професійних завдань засобами іноземної мови. Автори розглядають особливості її організації на кафедрі іноземних мов, наводять приклад різних видів науково-дослідної роботи студентів-економістів. Охарактеризовано основні напрями організації науково-дослідної роботи студентів-економістів.
В статье обосновывается актуальность и необходимость организации научно-исследовательской работы студентов – будущих экономистов в процессе изучения иностранного языка. На основе анализа существующих в педагогической литературе определений основных понятий исследования уточняется определение научно-исследовательской работы студентов, которая является специально организованной индивидуальной или коллективной деятельностью, которая направлена на решение профессиональных заданий средствами иностранного языка. Авторы делятся опытом организации и проведения научно-исследовательской работы студентов на кафедре, приводят примеры разных видов работы. Авторы характеризуют основные направления организации исследовательской работы студентов-экономистов.
The authors of the article advocate the importance and relevance of organizing and managing future economists’ research work in the process of their foreign language training. On the basis of analyzing the existing definitions of the core notions of the research the authors specify and clarify the definition of “students’ research work”, what appears as individual or collective activity which is sent to the decision of professional tasks by facilities of foreign language is specially organized. The main peculiarities of organizing and ways of managing future economists’ research work are identified and pointed out in the article.