Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гайденко, В.
dc.contributor.author Предборська, І.
dc.date.accessioned 2013-03-18T23:10:20Z
dc.date.available 2013-03-18T23:10:20Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Гайденко В., Предборська І. Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи / В. Гайденко, І. Предборська // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 159-166 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2413
dc.description.abstract У статті феномен відчуження знань розглядається як процес перерод ження, викривлення природи основних функцій освіти, порушення первинної єдності між основними елементами освітньої системи. Аналізуються філософсько педагогічні альтернативи відчуженню знання, серед яких виділяються ідеї Дж. Дьюі, П. Фрейре і Г. Жиру. Розкриваються недоліки критичної педагогіки. Презентуються спроби викриття прихованого навчального плану в українських шкільних підручниках. ru_RU
dc.description.abstract Phenomenon of knowledge alienation is considered as a process of defor mation of the essence of the main educational functions, destruction of initialunity between the main elements of educational system. Philosophical and ped agogical alternatives of knowledge alienation are analyzed. Among them are: ideas of J. Dewey, P. Freire, H. Giroux. The shortcomings of critical pedagogy are showed. The hidden curriculum in Ukrainian textbooks is disclosed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject відчуження знання ru_RU
dc.subject філософія освіти ru_RU
dc.subject knowledge alienation ru_RU
dc.subject philosophy of education ru_RU
dc.title Відчуження знання як проблема філософії освіти: теорії, практики, парадокси, політики та перспективи ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу