Міжпредметні зв’язки розглядаються як один із способів організації пізнавальної діяльності
учнів в системі розвиваючого навчання. Звідси легко побачити відмінність між міжпредметними
зв’язками в традиційному навчанні, де керування здійснюється лише зовнішньою діяльністю учнів,
і в умовах розвиваючого навчання, де з’являється можливість керування розумовими процесами,
що завжди пов’язані з виходом за межі формальних знань. У зв’язку з цим кожному вчителю необхідно у своїй практичній роботі вишукувати найбільш ефективні способи реалізації
міжпредметних зв’язків, пам’ятаючи про те, що успіх у здійсненні міжпредметних зв’язків,
забезпечення їх позитивного впливу на якість знань учнів, на розвиток у них діалектичного
методу мислення, формування наукового світогляду і цілісної картини світу буде досягнутий
тільки при комплексному розв’язанні проблеми реалізації на практиці принципу міжпредметних
зв’язків.
Intersubject connections are examined as one of methods of organization of cognitive activity of
students in the developing departmental teaching. From here easily to see a difference between
intersubject connections in the traditional teaching, where a management is carried out only by external
activity of students, and in the conditions of the developing teaching, where possibility appears
management mental processes which are always related to the output outside formal knowledge. In this
connection every teacher must in the practical work discover the most effective methods of realization of
intersubject connections, remembering that success is in realization of intersubject connections,
providing of their positive influence on quality of knowledge of students, on development for them
dialectical method of thought, formings of scientific world view and integral picture of the world will be
attained only at the complex decision of problem of realization in practice of principle of intersubject
connections.