ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лутай, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-03-17T19:51:45Z | |
dc.date.available | 2013-03-17T19:51:45Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Лутай В. Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику / В. Лутай // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №1. - С. 30-37 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2401 | |
dc.description.abstract | Оптимізація розв'язання найгостріших глобаль них проблем сучасності стала основним питанням не лише філософії, а й усього людства. У статті розробляється проблема ролі тієї сучасної концепції філософії освіти, яка зможе відіграти суттєву роль у цій оптимізації, зокрема, у становленні в Україні «суспільства знань» та «руху на випередження». | ru_RU |
dc.description.abstract | Optimization in the solution of the most urgent global contradictions of the modernity has become the main question not only for Philosophy, but also for the whole humanity. The role of the contemporary concept of Philosophy of Education is examined in the article. It is shown that it could play the dominant role in such an optimization, mainly in the development of the «knowledge based society» and the «outstrip movement» in Ukraine. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | філософія освіти | ru_RU |
dc.subject | педагогічна практика | ru_RU |
dc.subject | philosophy of education | ru_RU |
dc.subject | pedagogical practice | ru_RU |
dc.title | Про стан розробки концептуальних засад філософії освіти в Україні та їх впровадження в педагогічну практику | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |