У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного розвитку вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. Розглянуті сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов. Виокремлені основні задачі сучасної системи підвищення кваліфікації для підготовки компетентного вчителя Нової української
школи, ключові компетентності, якими повинен володіти вчитель іноземних мов. Проаналізовано сучасні видання, присвячені питанню професійного розвитку не лише вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти, а
й педагогів у світовому освітньому просторі. Сформульовано рекомендації щодо розширення знань професійного розвитку вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. Ознайомлено вчителів із новими вимогами
навчальних програм, відповідно до затвердженого державного стандарту, визначено шляхи неперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов у системі підвищення кваліфікації.
The article is dedicated to the research on theoretical fundamentals of foreign languages teachers professional development.
Modern approaches to the professional development of foreign language teachers are considered. The main tasks of the modern
system of training for the preparation of a competent teacher of the New Ukrainian School, the key competences to be taught
by foreign languages teachers are set out. The modern editions devoted to the issue of professional development of not only
teachers of foreign languages in the conditions of formal and informal education, but also teachers in the world educational
space have been analyzed. Recommendations for expanding the knowledge of professional development of foreign language
teachers informal and non-formal education formulated. Teachers are acquainted with the new requirements of the curricula, in
accordance with the approved state standard, the ways of continuous professional development of teachers of foreign languages
in the system of professional development are determined.