DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 63 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23997
Title: Професійний розвиток учителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти
Authors: Чунарьова-Вовнянко, М. В.
Keywords: професійний розвиток
формальна освіта
ключові компетентності
неформальна освіта
система підвищення кваліфікації
professional development
formal education
informal education
key competences
system qualification improvement
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чунарьова-Вовнянко, М. В. Професійний розвиток учителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти / М. В. Чунарьова-Вовнянко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 196-199.
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного розвитку вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. Розглянуті сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов. Виокремлені основні задачі сучасної системи підвищення кваліфікації для підготовки компетентного вчителя Нової української школи, ключові компетентності, якими повинен володіти вчитель іноземних мов. Проаналізовано сучасні видання, присвячені питанню професійного розвитку не лише вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти, а й педагогів у світовому освітньому просторі. Сформульовано рекомендації щодо розширення знань професійного розвитку вчителів іноземних мов в умовах формальної і неформальної освіти. Ознайомлено вчителів із новими вимогами навчальних програм, відповідно до затвердженого державного стандарту, визначено шляхи неперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов у системі підвищення кваліфікації.
The article is dedicated to the research on theoretical fundamentals of foreign languages teachers professional development. Modern approaches to the professional development of foreign language teachers are considered. The main tasks of the modern system of training for the preparation of a competent teacher of the New Ukrainian School, the key competences to be taught by foreign languages teachers are set out. The modern editions devoted to the issue of professional development of not only teachers of foreign languages in the conditions of formal and informal education, but also teachers in the world educational space have been analyzed. Recommendations for expanding the knowledge of professional development of foreign language teachers informal and non-formal education formulated. Teachers are acquainted with the new requirements of the curricula, in accordance with the approved state standard, the ways of continuous professional development of teachers of foreign languages in the system of professional development are determined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23997
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chunareva-Vovnianko M. V..pdf189.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.