Впровадження освіти для сталого розвитку – це один із напрямів розвитку сучасної освіти, зумовлений потребами
сучасного суспільства. Тому підготовка вчителів до реалізації функцій освіти для сталого розвитку набуває стра-
тегічного значення. У статті подано характеристику функціонування педагогічної системи підготовки майбутніх
вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. Функціонування педагогічної системи проаналізо-
вано з позицій діяльнісного підходу і охарактеризовано як поетапна взаємодія педагогів та студентів для досягнення
мети підготовки: формування у майбутніх вчителів біології здатності розуміти та реалізовувати стратегію сталого
розвитку. Взаємодія компонентів цієї системи складається як ланцюг послідовних, взаємопов’язаних дій, або етапів:
етап постановки мети, етап планування діяльності, етап виконання дій, контрольний етап. Діяльність суб’єктів
педагогічного процесу включає цільовий, прогностичний, операційний та результативний компоненти.
The introduction of education for sustainable development is one of the areas for the development of modern education,
driven by the needs of modern society. Therefore, the training of teachers to implement the functions of education for sustainable
development becomes of strategic importance. The article describes the functioning of the pedagogical system of training future
teachers of biology to the realization of the functions of education for sustainable development. The functioning of the pedagogical
system is analyzed from the standpoint of the activity approach and is characterized as a gradual interaction between teachers
and students to achieve the goal of training: ability to understand and implement the strategy of sustainable development
in the process of educating and upbringing students. The interaction of the components of this system is a chain of successive,
interconnected stages: stage of goal setting, stage of activity planning, stage of implementation, control stage. Activities of the
subjects of the pedagogical process include target, prognostic, operational and resultant components.