№ 1-2: Recent submissions

  • Гайденко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Ця стаття є енциклопедичним нарисом про філо- софію освіти в Австралії і, зокрема, її провідної представниці – Дженіфер Гор. У її роботах втілено ідеї критичної педагогіки у феміністському тлумаченні. Дж. Гор зробила ...
  • Чабала, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті досліджується Болонський процес як один із вимірів глобалізації освіти й роль у ньому України. Процес характеризується як одна з найважливіших тенденцій глобалізації в освіті, як ера уніфікації й плюралізації. ...
  • Астафьева, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті розглядаються проблеми ціннісно-смислових трансформацій у контексті глобалізації як засад становлення нової освітньої парадигми. Порушується питання про збереження освіти як процесу «окультурення» людини. У зв’язку ...
  • Горбунова, Л. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Сучасна епоха є критичною в загальному процесі переходу до нового типу цивілізаційного розвитку людства. Це означає, що перед нами з необхідністю постає вибір, пов’язаний з наявністю можливостей різних варіантів майбутнього, ...
  • Шамрай, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Стаття присвячена аналізу освітнього проекту модерну та його долі в сучасному суспільстві. Розкрита амбівалентність освітнього проекту модерну. Він: 1) позначає особливу освітню практику, що відповідає модерному ...
  • Пролеєв, С. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Стаття присвячена розгляду питання: чи є освіта потребою життя, фундаментальною необхідністю людського самовизначення, чи в ній втілена гола вимога соціуму до індивіда? Показано, що освіта як соціальний інститут містить ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті піддаються критиці хибні судження і наміри щодо скорочення курсу філософії у вищих навчальних закладах, вилучення філософії з програм підготовки наукових кадрів та з переліку дисциплін, за якими складаються ...
  • Ващенко, К. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У роботі досліджується становлення й розвиток проблеми цінностей освіти в системі філософського знання. Аналізуються особливості формування цінностей та їх залежність від соціально-культурних детермінант кожної епохи. ...