Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Багаторівнева структура управління професійним розвитком молодих педагогів в умовах ЗДО

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Безсонова, О. К.
dc.date.accessioned 2019-02-28T11:49:42Z
dc.date.available 2019-02-28T11:49:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Безсонова, О. К. Багаторівнева структура управління професійним розвитком молодих педагогів в умовах ЗДО / О. К. Безсонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 39-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23403
dc.description.abstract У статті здійснюється пошук дієвих механізмів професійного розвитку особистості людини, особливо молодого педагога дошкільного навчального закладу, як цілісної системи управлінських впливів, що зумовлює звернення педагогічної науки до ідеї впровадження системи командного управління на основі наставництва. Управління професійним розвитком молодих педагогів здійснюється відповідно до багаторівневої моделі на адміністративному, командному (або колегіальному), наставницькому та оперативному (або самоуправління) рівнях. Визначено мету, завдання і зміст діяльності на кожному з означених рівнів. Така багаторівнева модель управління професійним педагогічним розвитком молодих педагогів в умовах ЗДО дає змогу переорієнтувати керівника з оперативного на стратегічне управління, розширити сферу участі колективу в управлінні професійним розвитком молодих педагогів в умовах ЗДО; забезпечити колегіальність рішень, що приймаються, за рахунок передачі функцій оперативного управління всім членам педагогічної команди. ua
dc.description.abstract The article is the search of effective mechanisms of professional development of the human personality, especially the young teacher of preschool educational institution as an integrated system of management actions, which leads to the circulation of pedagogical science to the idea of implementing command and control systems on the basis of mentoring. The management of professional development of young teachers is carried out in accordance with the multilevel models at the administrative level, the team (or collective), nastavnikom and operational level (or government). Aims, objectives and content of activities at each of the designated levels. This multi-tiered model of management of professional development of young teachers in the conditions of HEALTH gives an opportunity to reorient the head with the operational to strategic management, to expand the scope of the team's participation in the management of professional development of young teachers in the conditions of HEALTH; to ensure the collegiality of decisions due to the transfer of operational functions to all members of the teaching teams. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject система управління ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject рівні управління ua
dc.subject командне управління ua
dc.subject адміністративне управління ua
dc.subject колегіальне управління ua
dc.subject самоуправління ua
dc.subject management system ua
dc.subject professional development ua
dc.subject management levels command department ua
dc.subject administrative management ua
dc.subject collegiate management ua
dc.subject self-management ua
dc.subject.classification 378.016 ua
dc.title Багаторівнева структура управління професійним розвитком молодих педагогів в умовах ЗДО ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics