Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вивчення особливостей соціалізації учнів з обмеженими інтелектуальними можливостями на стадії індивідуалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Татьянчикова, І. В.
dc.date.accessioned 2019-02-15T10:46:48Z
dc.date.available 2019-02-15T10:46:48Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Татьянчикова, І. В. Вивчення особливостей соціалізації учнів з обмеженими інтелектуальними можливостями на стадії індивідуалізації / І. В. Татьянчикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 264-269, ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23198
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню особливостей соціалізації учнів з обмеженими інтелектуальними можливостями на стадії індивідуалізації в межах спеціального навчального закладу. Визначені предмет і показники вивчення, подальшого корекційно-розвивального впливу на цій стадії соціалізації. Представлені основні психолого-педагогічні методи і стандартизовані психологічні методики, які використовуються для вивчення особливостей соціалізації дітей на стадії індивідуалізації. ua
dc.description.abstract Статья посвящена изучению особенностей социализации учеников с ограниченными интеллектуальными возможностями на стадии индивидуализации в рамках специального учебного заведения. Определены предмет и показатели изучения, дальнейшего коррекционно-развивающего влияния на этой стадии социализации. Представлены основные психолого-педагогические методы и стандартизованные психологические методики, которые используются для изучения особенностей социализации детей на стадии индивидуализации. ua
dc.description.abstract The Article is dedicated to study of the particularities to socializations pupil with limited intellectual possibility on stage of the individualization in condition of the special educational institution. The Certain subject and factors of the study, the further correctional-developping influences upon this stage of the socializations. Will Presented main psychology-pedagogical methods and standardized psychological methodses, which are used for study of the particularities to socializations children on stage of the individualization. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистість ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject стадії соціалізації (адаптації, індивідуалізації, інтеграції, шкільної трудової підготовки) ua
dc.subject методи вивчення ua
dc.subject стандартизовані психологічні методики ua
dc.subject личность ua
dc.subject социализация ua
dc.subject стадии социализации (адаптации, индивидуализации, интеграции, школьной трудовой подготовки) ua
dc.subject методы изучения ua
dc.subject стандартизованные психологические методики ua
dc.subject personality ua
dc.subject socialization ua
dc.subject stage to socializations (adaptation, individualization, integrations, school labor preparation) ua
dc.subject methods of the study ua
dc.subject standardized psychological methodses ua
dc.subject.classification 376-056.36:316.514 ua
dc.title Вивчення особливостей соціалізації учнів з обмеженими інтелектуальними можливостями на стадії індивідуалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу