Стаття містить модельний варіант теоретичного розгляду проблеми психолінгвістичних механізмів породження мовленнєвого висловлювання в узагальнених експериментальних даних цього напряму; з'ясовує структуру моделі для використання як "базової" теоретичної моделі в практиці корекційної роботи з категорією дітей, що мають діагноз "Моторна алалія".
Статья содержит модельный вариант теоретического рассмотрения проблемы психолингвистических механизмов порождения речевого высказывания в обобщенных экспериментальных данных этого направления; выясняет структуру модели для использования в качестве "базовой" теоретической модели в практике коррекционной работы с категорией детей, имеющих диагноз "Моторная алалия".
The article contains the model variant of theoretical consideration of problem of psycholinguistic mechanisms of generation of speech utterance in aggregate experimental data of this direction; finds out a model structure for the use as a "base" theoretical model in practice of correction work with the category of children, having a diagnosis "Motor аlaliya".