ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Васильєва, С. А. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-13T10:20:46Z | |
dc.date.available | 2019-02-13T10:20:46Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Васильєва, С. А. До питання типологізації дошкільних навчальних закладів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) / С. А. Васильєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 62-66. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23086 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтувано типологізацію дошкільних навчальних закладів у системі освіти України у період другої половини ХХ ст. початку ХХІ ст. на основі історико-типологічного методу та прикладі дошкільних виховних закладів в системі освіти України | ua |
dc.description.abstract | In article the tipologization of preschool educational institutions in an education system of Ukraine in the period of the second half of the XX century of the beginning of the XXI century on the basis of a historical and typological method on the example of preschool educational institutions in an education system of Ukraine is proved | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | типологізація | ua |
dc.subject | модель типу | ua |
dc.subject | модель дошкільного навчального закладу | ua |
dc.subject | модель дошкільного виховного закладу | ua |
dc.subject | Tipologization | ua |
dc.subject | type model | ua |
dc.subject | model of preschool educational institution | ua |
dc.subject | model of preschool educational institution | ua |
dc.subject.classification | 373. 24 (091) (477) | ua |
dc.title | До питання типологізації дошкільних навчальних закладів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) | ua |
dc.type | Article | ua |