ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Акусок, Алла Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2011-11-24T09:24:11Z | |
dc.date.available | 2011-11-24T09:24:11Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Акусок, Алла Миколаївна. Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / А. М. Акусок ; наук. керівник Л. П. Вовк ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 21 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/228 | |
dc.description.abstract | Вперше науково обгрунтовано теоретичні засади формування сучасного змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів у педагогічних ВНЗ України. Визначено рівні сформованості професійних знань, умінь і навичок у співвідношенні з характеристикою особистості вчителя. Розкрито сутність таких понять, як "зміст освіти", "зміст професійної освіти", "педагогічна освіта", "загальнопедагогічна підготовка", "зміст загальнопедагогічної підготовки". Охарактеризовано компоненти готовності майбутнього вчителя до педагогічної діяльності: мотиваційно-ціннісний, комунікативно-інформаційний, операційно-діяльнісний, креативний і рефлексивний. Удосконалено положення структурно-функціонального й управлінсько-технологічного підходів до визначення педагогічної діяльності, а також антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, культурологічного й особистісно орієнтованого, діяльнісного підходів до обгрунтування теоретичних засад формування сучасного змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя. | ru_RU |
dc.description.abstract | The dissertation is the theoretical investigation of theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The essence, the structure and the special character of content forming in modern socio-cultural conditions are determined in the dissertation on the basis of scientific and methodic literature analysis on the problem of content forming of general and pedagogical teacher training. The essence of the concepts "the content of education", "the content of professional education", "pedagogical education", "general and pedagogical training", "the content of general and pedagogical training" is determined as grounding theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The expediency of using personally oriented, cultural, anthropological, actional, axiological, acmeological approaches in the process of content forming of future teacher's general and pedagogical training is determined and theoretically grounded. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | загальнопедагогічна підготовка | ru_RU |
dc.subject | зміст загальнопедагогічної підготовки | ru_RU |
dc.subject | принципи | ru_RU |
dc.subject | підходи до формування змісту загальнопедагогічної підготовки | ru_RU |
dc.subject | готовність до педагогічної діяльності | ru_RU |
dc.subject | педагогічна компетентність | ru_RU |
dc.subject | the content of education | ru_RU |
dc.subject | the content of pedagogical education | ru_RU |
dc.subject | general and pedagogical training | ru_RU |
dc.subject | the content of general and pedagogical training | ru_RU |
dc.subject | principles | ru_RU |
dc.subject | approaches to content forming of general and pedagogical training | ru_RU |
dc.subject | readiness for pedagogical activity | ru_RU |
dc.subject | pedagogical competence | ru_RU |
dc.subject.classification | 371.132 (043) | ru_RU |
dc.title | Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |