Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акусок, Алла Миколаївна
dc.date.accessioned 2011-11-24T09:24:11Z
dc.date.available 2011-11-24T09:24:11Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Акусок, Алла Миколаївна. Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / А. М. Акусок ; наук. керівник Л. П. Вовк ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/228
dc.description.abstract Вперше науково обгрунтовано теоретичні засади формування сучасного змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів у педагогічних ВНЗ України. Визначено рівні сформованості професійних знань, умінь і навичок у співвідношенні з характеристикою особистості вчителя. Розкрито сутність таких понять, як "зміст освіти", "зміст професійної освіти", "педагогічна освіта", "загальнопедагогічна підготовка", "зміст загальнопедагогічної підготовки". Охарактеризовано компоненти готовності майбутнього вчителя до педагогічної діяльності: мотиваційно-ціннісний, комунікативно-інформаційний, операційно-діяльнісний, креативний і рефлексивний. Удосконалено положення структурно-функціонального й управлінсько-технологічного підходів до визначення педагогічної діяльності, а також антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, культурологічного й особистісно орієнтованого, діяльнісного підходів до обгрунтування теоретичних засад формування сучасного змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is the theoretical investigation of theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The essence, the structure and the special character of content forming in modern socio-cultural conditions are determined in the dissertation on the basis of scientific and methodic literature analysis on the problem of content forming of general and pedagogical teacher training. The essence of the concepts "the content of education", "the content of professional education", "pedagogical education", "general and pedagogical training", "the content of general and pedagogical training" is determined as grounding theoretical bases of content forming of future teacher general and pedagogical training. The expediency of using personally oriented, cultural, anthropological, actional, axiological, acmeological approaches in the process of content forming of future teacher's general and pedagogical training is determined and theoretically grounded. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject загальнопедагогічна підготовка ru_RU
dc.subject зміст загальнопедагогічної підготовки ru_RU
dc.subject принципи ru_RU
dc.subject підходи до формування змісту загальнопедагогічної підготовки ru_RU
dc.subject готовність до педагогічної діяльності ru_RU
dc.subject педагогічна компетентність ru_RU
dc.subject the content of education ru_RU
dc.subject the content of pedagogical education ru_RU
dc.subject general and pedagogical training ru_RU
dc.subject the content of general and pedagogical training ru_RU
dc.subject principles ru_RU
dc.subject approaches to content forming of general and pedagogical training ru_RU
dc.subject readiness for pedagogical activity ru_RU
dc.subject pedagogical competence ru_RU
dc.subject.classification 371.132 (043) ru_RU
dc.title Теоретичні засади формування змісту загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу