У статті розглянуто специфіку організації пропедевтичної педагогічної практики з метою
формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики. Зазначена специфіка включає
систему лабораторних та практичних занять зі студентами протягом пропедевтичної практики, що
включають аналіз проблемних педагогічних ситуацій (задач), моделювання уроків та виховних заходів.
Подано перелік цілей та завдань пропедевтичної педагогічної практики, досягнення та розв’язання яких
буде сприяти ефективному формуванню професійної компетентності майбутніх учителів фізики.
In the article the specific of organization of propedevticheskoy of pedagogical practice is considered with
the purpose of forming of professional competence of future teacher of physics. The noted specific consists of
the laboratory and practical reading with students during propedevticheskoy practice, which include the
analysis of problem pedagogical situations (tasks), designs of lessons and educate measures. The list of aims
and tasks of propedevticheskoy of pedagogical practice is presented, achievements and the decision of which
will be instrumental in the effective forming of professional competence of future teachers of physics.