DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22663
Title: Пропедевтична педагогічна практика як передумова формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики
Other Titles: Propedevticheskaya pedagogical practice as pre-condition of forming of professional competence of future teacher of physics
Authors: Цоколенко, О. А.
Keywords: педагогічна практика
пропедевтична практика
компетентнісна модель
професійна компетентність
навчально-виховний процес
вчитель фізики
pedagogical practice
рropedevticheskaya practice
competence model
professional competence
educational and educate process
teacher of physics
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Цоколенко, О. А. Пропедевтична педагогічна практика як передумова формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики / О. А. Цоколенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 299-306.
Abstract: У статті розглянуто специфіку організації пропедевтичної педагогічної практики з метою формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики. Зазначена специфіка включає систему лабораторних та практичних занять зі студентами протягом пропедевтичної практики, що включають аналіз проблемних педагогічних ситуацій (задач), моделювання уроків та виховних заходів. Подано перелік цілей та завдань пропедевтичної педагогічної практики, досягнення та розв’язання яких буде сприяти ефективному формуванню професійної компетентності майбутніх учителів фізики.
In the article the specific of organization of propedevticheskoy of pedagogical practice is considered with the purpose of forming of professional competence of future teacher of physics. The noted specific consists of the laboratory and practical reading with students during propedevticheskoy practice, which include the analysis of problem pedagogical situations (tasks), designs of lessons and educate measures. The list of aims and tasks of propedevticheskoy of pedagogical practice is presented, achievements and the decision of which will be instrumental in the effective forming of professional competence of future teachers of physics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22663
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsokolenko.pdf357.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.