У статті розглядається система підготовки майбутніх учителів хімії і біології з фізики. Фізична
освіта для даних спеціальностей забезпечує фундаментальну, наукову, професійну та практичну
підготовку, а це, в свою чергу, дає можливість студентам даного профілю вдосконалювати свої знання,
вміння і навички як у науковій, так і професійній підготовці.
Виходячи з реформування і вдосконалення системи фізичної підготовки майбутніх учителів
нефізичних спеціальностей педагогічних університетів, ми спираємося на: вивчення та узагальнення
здобутків минулого й сьогодення в Україні та за її межами; вивчення пеердового досвіду навчально-
виховних закладів; демократичний підхід у навчально-виховному процесі; нові взаємовідносини між
викладачами та студентами, які сприяють розвитку творчості та ініціативи; нові прогресивні світові
концепції, які надають відкритості системі фізичної освіти в цілому.
In the article the system of training future teachers chemistry and biology of physics. Physical education
for these professions provides fundamental, scientific, professional and practical training, which in turn enables
students this profile to improve their knowledge and skills both in research and training.
Based on the reform and improvement of the system of physical training of future teachers of nonphysical
specialties of pedagogical universities, we rely on: achievements of the past and the present in Ukraine
and abroad; research on best practices of educational institutions; democratic approach in the educational
process; a new relationship between teachers and students that promote creativity and initiative; new
progressive concept of the world that allow the system of physical education to be open.