Аналізується політичний краудфандинг як новий концепт політичної науки.
Аргументується виправданість застосування технології краудфандингу не лише у бізнесі, а й
у громадсько-політичній сфері. Наголошується на ефективності, доступності, дешевизні
нових форм політичного інвестування завдяки розвитку інформаційно-комунікаційних
технологій. Пропонується типологія політичного краудфандингу. Аналізується просування
політичних проектів вітчизняними краудфандинговими платформами. Привертається увага
до проблеми правових прогалин у регулюванні народного фінансування. Вивчається
зарубіжний досвід організації громадської підтримки (мікроінвестування) політичних
проектів. Акцентується, що в основі політичного краудфандингу покладено теорію
солідарності. Наголошується на властивості політичного краудфандингу трансформувати
накопичений соціальними мережами соціальний капітал у капітал фінансовий.
Analyzes political crowdfunding as a new concept of political science. It is argued
justification for the use crowdfunding technologies not only in business but also in the political
sphere. It noted the efficiency, availability, low cost of the new forms of political investment through
the development of information and communication technologies. The typology of political
crowdfunding. Analyze political projects promoting domestic kraudfandingovimi platforms. Draws
attention to the problem of legal gaps in the regulation of national funding. We study the foreign
experience of organizing public support (mikroinvestuvannya) political projects. Emphasizes that in
terms of political theory crowdfunding lezhyt solidarity. There crowdfunding properties of political
social networks to transform the accumulated social capital in the financial capital.