Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Характеристика сутності, змісту, структури, форм і методів самоконтролю навчальної діяльності студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москалець, М. М.
dc.contributor.author Чумак, М. Є.
dc.date.accessioned 2019-01-11T11:50:53Z
dc.date.available 2019-01-11T11:50:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Москалець, М. М. Характеристика сутності, змісту, структури, форм і методів самоконтролю навчальної діяльності студентів / М. М. Москалець, М. Є. Чумак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 190-201. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22591
dc.description.abstract Самоконтроль як багатоаспектний й багатокомпонентний процес об’єднує в собі структурні компоненти: мету, об’єкт самоконтролю оцінювання й кореляції, еталон порівняння результатів, критерії оцінювання, оцінку, засоби корекції, наслідки корекції. Визначення цих компонентів і встановлення між ними зв’язків обумовлено специфікою дій самоконтролю і структурою навчальної діяльності. Результативність самоконтролю навчальної діяльності визначається ступенем вираженості у студентів умінь самоконтролю навчальної діяльності як складної системи операційних, тактичних, стратегічних дій, спрямованих на самоорганізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів зі здобуття загальноосвітніх та професійно значущих знань, що ґрунтується на готовності і спроможності до здійснення самоконтролю в навчальній діяльності цілеспрямовано, самостійно, усвідомлено, зі знанням справи, компетентно. Систему вмінь самоконтролю навчальної діяльності студентів складають уміння цілепокладання, вміння прогностичні, аналітичні, організаційні, рефлексивні та коректувальні, які, в свою чергу, можуть бути розподілені за ознакою спільного й загального на загальні, спеціальні та самоосвітні вміння самоконтролю. ua
dc.description.abstract Self-control as unites a multidimensional and multicomponent process in itself structural components: sweep, object of self-control of evaluation and correlation, standard of comparison of results, evaluation criteria, estimation, facilities of correction, consequences of correction. Determination of these components and establishment between them of connections conditioned by the specific of actions of self-control and structure of educational activity. Effectiveness of self-control of educational activity is determined by the degree of expressed for the students of abilities of self-control of educational activity as a difficult system of operating-rooms, tactical, strategic actions, sent to self-organization of educational-cognitive activity of students from the receipt of educational and professionally meaningful background, which is based on readiness and possibility to realization of self-control in educational activity purposefully, independently, realized, with knowledge of business, competently. The system of abilities of self-control of educational activity of students is folded by ability of having a special purpose laying-on, analytical, organizational and correction, which, in turn, can be up-diffused on the sign of general and general on the general, special and self-educational abilities self-control. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчальна діяльність студентів ua
dc.subject сутність самоконтролю ua
dc.subject зміст самоконтролю ua
dc.subject структура самоконтролю ua
dc.subject форми самоконтролю ua
dc.subject методи самоконтролю ua
dc.subject educational activity of students ua
dc.subject essence of self-control ua
dc.subject maintenance of self-control ua
dc.subject structure of self-control ua
dc.subject form of self-control ua
dc.subject methods of self-control ua
dc.subject.classification 378.147:33 ua
dc.title Характеристика сутності, змісту, структури, форм і методів самоконтролю навчальної діяльності студентів ua
dc.title.alternative Description of essence, maintenance, structure, forms and methods of self-control of educational activity of students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу