У статті розглянуто особливості застосування особистісно-діяльнісного підходу у формуванні
компетентностей учнів на уроках фізики. Необхідність використання даного підходу зумовлена
сутністю поняття компетентність, а також його структурою, що включає когнітивний,
діяльнісний та особистісний компоненти.
На основі особистісно-діяльнісного підходу визначені особливості організації навчального
процесу, орієнтованого на формування компетентностей учнів, які полягають у застосуванні
продуктивних методів навчання, а серед форм організації навчальної діяльності –індивідуальної,
групової, тренінгу та різних форм позакласної роботи з фізики.
In the article were examined the peculiarities of using personal-activity approach in formation of
pupils’ competencies at the lessons of physics, the necessity of use was caused by the essence of definition of
the competence, and also by its structure, which includes cognitive, activity and personal components.
On the basis of personal-activity approach were defined the features of organization of educational
process, which is focused on the formation of pupils’ competencies, which consist of using of productive
teaching methods, individual and group forms of organization of educational process, training, various forms
of extracurricular work in physics.