DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 53 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22583
Title: Застосування особистісно-діяльнісного підходу у формуванні компетентностей учнів на уроках фізики
Other Titles: Application of personal-activity approach in forming of competence student on the lessons of physics
Authors: Ліскович, О. В.
Keywords: компетентність
структура компетентності
особистісно-діяльнісний підхід
метод навчання
форма навчання
competence
structure of competence
personal-activity approach
teaching methods
forms of organization of educational process
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ліскович, О. В. Застосування особистісно-діяльнісного підходу у формуванні компетентностей учнів на уроках фізики / О. В. Ліскович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 121-127.
Abstract: У статті розглянуто особливості застосування особистісно-діяльнісного підходу у формуванні компетентностей учнів на уроках фізики. Необхідність використання даного підходу зумовлена сутністю поняття компетентність, а також його структурою, що включає когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти. На основі особистісно-діяльнісного підходу визначені особливості організації навчального процесу, орієнтованого на формування компетентностей учнів, які полягають у застосуванні продуктивних методів навчання, а серед форм організації навчальної діяльності –індивідуальної, групової, тренінгу та різних форм позакласної роботи з фізики.
In the article were examined the peculiarities of using personal-activity approach in formation of pupils’ competencies at the lessons of physics, the necessity of use was caused by the essence of definition of the competence, and also by its structure, which includes cognitive, activity and personal components. On the basis of personal-activity approach were defined the features of organization of educational process, which is focused on the formation of pupils’ competencies, which consist of using of productive teaching methods, individual and group forms of organization of educational process, training, various forms of extracurricular work in physics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22583
Appears in Collections:Випуск 53

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liskovych.pdf338.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.