ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ляшенко, О. Д.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-10-02T13:17:29Z | |
dc.date.available | 2018-10-02T13:17:29Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Ляшенко, О. Д. Організація творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів / О. Д. Ляшенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 59-66. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21099 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміст поняття «творча художньо-педагогічна діяльність» майбутніх педагогів-музикантів. Розкрито сутність традиційних, нетрадиційних, аудиторних та позааудиторних форм організації творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів. Розглядається система традиційних і нетрадиційних форм роботи зі студентами у різних видах діяльності (теоретичному, практико-орієнтовному та навчально-професійному). Звертається увага на колективну форму лекційно-практичних занять з «Основ художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору», індивідуальну форму «Заняття утрьох» й групову «Педагогічний практикум», де відбувається мікровикладання. Аналізуються, в рамках педагогічної та навчально-дослідної роботи, конкурси, музичні олімпіади, фестивалі, конференції, науково-творчі лабораторії й різні форми практик. Доводиться взаємозв’язок запропонованих форм. | ua |
dc.description.abstract | Essence of concept "Creative artistically-pedagogical activity" future teachersmusicians is analysed in the article. Open up of feature traditional, unconventional, lectures, extracurricular forms of organization of creative artistically-pedagogical activity of future of teachers-musicians. The system of traditional and unconventional forms of education with students in theoretical, practical-oriented and educational-professional activity is examined. Attention applies on the collective form of lecture-practical employments ("Bases of artistically-pedagogical interpretation of musical work"), individual ("Classes in three") and group ("Pedagogical practical work"), where microeducation is. Analysed, within the framework of pedagogical and educational-research robots, competitions, musical olympiads, festivals, conferences, scientifically - creative laboratories and different forms of practices. Intercommunication of offer forms is led to. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | майбутній педагог-музикант | ua |
dc.subject | творча художньо-педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | традиційні | ua |
dc.subject | нетрадиційні | ua |
dc.subject | аудиторні | ua |
dc.subject | позааудиторні форми навчання | ua |
dc.subject | a future teacher-musician creative artistically-pedagogical activity | ua |
dc.subject | traditional | ua |
dc.subject | is unconventional | ua |
dc.subject | lectures | ua |
dc.subject | extracurricular forms of education | ua |
dc.subject.classification | 378:37.013]:78 | ua |
dc.title | Організація творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів | ua |
dc.type | Article | ua |