Публікація:
Організація творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ляшенко, О. Д.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано зміст поняття «творча художньо-педагогічна діяльність» майбутніх педагогів-музикантів. Розкрито сутність традиційних, нетрадиційних, аудиторних та позааудиторних форм організації творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів. Розглядається система традиційних і нетрадиційних форм роботи зі студентами у різних видах діяльності (теоретичному, практико-орієнтовному та навчально-професійному). Звертається увага на колективну форму лекційно-практичних занять з «Основ художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору», індивідуальну форму «Заняття утрьох» й групову «Педагогічний практикум», де відбувається мікровикладання. Аналізуються, в рамках педагогічної та навчально-дослідної роботи, конкурси, музичні олімпіади, фестивалі, конференції, науково-творчі лабораторії й різні форми практик. Доводиться взаємозв’язок запропонованих форм.
Essence of concept "Creative artistically-pedagogical activity" future teachersmusicians is analysed in the article. Open up of feature traditional, unconventional, lectures, extracurricular forms of organization of creative artistically-pedagogical activity of future of teachers-musicians. The system of traditional and unconventional forms of education with students in theoretical, practical-oriented and educational-professional activity is examined. Attention applies on the collective form of lecture-practical employments ("Bases of artistically-pedagogical interpretation of musical work"), individual ("Classes in three") and group ("Pedagogical practical work"), where microeducation is. Analysed, within the framework of pedagogical and educational-research robots, competitions, musical olympiads, festivals, conferences, scientifically - creative laboratories and different forms of practices. Intercommunication of offer forms is led to.

Опис

Ключові слова

майбутній педагог-музикант, творча художньо-педагогічна діяльність, традиційні, нетрадиційні, аудиторні, позааудиторні форми навчання, a future teacher-musician creative artistically-pedagogical activity, traditional, is unconventional, lectures, extracurricular forms of education

Бібліографічний опис

Ляшенко, О. Д. Організація творчої художньо-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів / О. Д. Ляшенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 59-66.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced