Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Діалектичний аспект формування поліфонічного мислення студентів-музикантів педагогічного профілю

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сяо Лі
dc.contributor.author Полатайко, О. М.
dc.date.accessioned 2018-09-28T11:25:08Z
dc.date.available 2018-09-28T11:25:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сяо Лі. Діалектичний аспект формування поліфонічного мислення студентів-музикантів педагогічного профілю / Сяо Лі, О. М. Поталайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 28-34. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21055
dc.description.abstract В статті висвітлено діалектичний аспект формування поліфонічного мислення майбутніх вчителів музики. Поліфонія розуміється як засіб становлення філософського, тобто діалектичного мислення людини. Стверджується, що єдність у різномаїтті та боротьба протилежностей, різні види розвитку музичного полотна з переходом від кількості до нової якості відбиваються у композиційних властивостях музичних творів, зокрема, через констелятивні відносини між голосами поліфонічної тканини. Представлено педагогічні умови формування поліфонічного мислення студентів-музикантів педагогічного профілю у процесі теоретичної підготовки: слухацького опанування поліфонічної форми на всіх етапах історичного розвитку музичного мистецтва, застосування методу діалектичної логіки у процесі їх аналізу, висвітлення композиційних властивостей композиторського поліфонічного мислення. Стверджується, що засвоєння студентами різних форм поліфонічної музики може активізуватися не лише з урахуванням методологічного досвіду класичної, а й некласичної діалектики. ua
dc.description.abstract In the article the dialectical aspect of forming of polyphonic thought of future music masters is reflected. Polyphony is understood as a mean of becoming of philosophical – dialectical – thought of man. It becomes firmly established that unity in a variety and fight of oppositions, the different types of development of musical linen with a transition from an amount to new quality are reflected in composition properties of pieces of music, through constellation relations between voices of polyphonic fabric. The pedagogical conditions of forming of polyphonic thought of students-musicians of pedagogical type are presented in the process of theoretical preparation: listener capture of polyphonic form of pieces of music on all stages of historical development of musical art, application of method of dialectical logic, in the process of their analysis, illumination of composition properties of composer's polyphonic thought. It becomes firmly established that mastering of different forms of can activate taking into account methodological experience of classic dialectics and nonclassical dialectics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject поліфонія ua
dc.subject мислення ua
dc.subject закони діалектики ua
dc.subject констелятивні відносини ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject студенти-музиканти ua
dc.subject polyphonic ua
dc.subject thinking ua
dc.subject laws of dialectics constellation relations ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject students ua
dc.subject musicians ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 051.786.2 ua
dc.title Діалектичний аспект формування поліфонічного мислення студентів-музикантів педагогічного профілю ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics