У статті розглянуто «соціально-психологічний театр» в аспекті сучасного вектору соціально-виховної роботи. Представлено соціально-психологічний театр як інтерактивний метод соціально-виховної роботи, що заснований на основі психодрами та сюжетно-рольової гри – театралізації,що є ефективним інструментом соціально-виховної роботи у процесі соціалізації особистості і її адаптації відповідно до обставин життя через гру. Визначено, що для успішності соціально-педагогічної роботи вагомим є соціально-педагогічна компетентність педагога – організатора в керівництві гуртком та умінні спрямувати творчий колектив учасників до виконання творчих завдань.
Розглянуто один із видів соціально-психологічного театру - інтерактивний театр, в якому використовується прийом “втручання”. Охарактеризовано
специфіку театралізації сценарію як засобу привернути увагу до проблем і
активізувати ресурси для їх вирішення.
Socio-psychological theater as the modern vector of social-excellent work with children and youth. In the article social-psychological aspect of contemporary theatre, and the vector of socio-educational robots. Submitted by socio-psychological Theatre as an interactive method of socio-educational robots, on the basis of psychodrama and narrative roleplaying game-a reenactment and is an effective tool for socio-educational robots in the process socialization and adapting relatively life circumstances through the game. It was determined that for the success of social-pedagogical work significant is the sociopedagogical competence of the teacher-Organizer in the leadership circle and the ability to send creative team participants to implement creative tasks. Considered one of the socio-psychological Theatre-an interactive theatre that uses "interference". Characterized by the specificity of a reenactment of the SG.