ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Короткова, Раїса Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T09:01:54Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T09:01:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Короткова, Р. І. Соціально-психологічний театр як сучасний вектор соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю / Р. І. Короткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 64-71. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19882 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто «соціально-психологічний театр» в аспекті сучасного вектору соціально-виховної роботи. Представлено соціально-психологічний театр як інтерактивний метод соціально-виховної роботи, що заснований на основі психодрами та сюжетно-рольової гри – театралізації,що є ефективним інструментом соціально-виховної роботи у процесі соціалізації особистості і її адаптації відповідно до обставин життя через гру. Визначено, що для успішності соціально-педагогічної роботи вагомим є соціально-педагогічна компетентність педагога – організатора в керівництві гуртком та умінні спрямувати творчий колектив учасників до виконання творчих завдань. Розглянуто один із видів соціально-психологічного театру - інтерактивний театр, в якому використовується прийом “втручання”. Охарактеризовано специфіку театралізації сценарію як засобу привернути увагу до проблем і активізувати ресурси для їх вирішення. | ua |
dc.description.abstract | Socio-psychological theater as the modern vector of social-excellent work with children and youth. In the article social-psychological aspect of contemporary theatre, and the vector of socio-educational robots. Submitted by socio-psychological Theatre as an interactive method of socio-educational robots, on the basis of psychodrama and narrative roleplaying game-a reenactment and is an effective tool for socio-educational robots in the process socialization and adapting relatively life circumstances through the game. It was determined that for the success of social-pedagogical work significant is the sociopedagogical competence of the teacher-Organizer in the leadership circle and the ability to send creative team participants to implement creative tasks. Considered one of the socio-psychological Theatre-an interactive theatre that uses "interference". Characterized by the specificity of a reenactment of the SG. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | театральне мистецтво | ua |
dc.subject | соціально-психологічний театр | ua |
dc.subject | інтерактивний театр | ua |
dc.subject | театралізація сценарію | ua |
dc.subject | сюжетно-рольова гра | ua |
dc.subject | педагог-організатор | ua |
dc.subject | соціально-виховна робота | ua |
dc.subject | theatrical art | ua |
dc.subject | social-psychological theater | ua |
dc.subject | interactive theatre | ua |
dc.subject | theatrical scenario | ua |
dc.subject | storyline role play | ua |
dc.subject | teacher-Organizer | ua |
dc.subject | socio-educational work | ua |
dc.subject.classification | 364/78:37.013.42]:792 | ua |
dc.title | Соціально-психологічний театр як сучасний вектор соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю | ua |
dc.type | Article | ua |