Стаття розглядає особливості використання мультимедійних технологій – МТ (а саме, інтерактивної дошки), які дозволяють створити таке навчально-виховне середовище, що поєднує, як традиційне представлення навчального матеріалу, так і новітні дидактичні можливості МТ у проектуванні, організації та підтримки навчальної діяльності студентів техніко-технологічних спеціальностей. Виділено дидактичні можливості, які можуть надати уроку іноземної мови техніко-технологічну спрямованість та значно підвищують ефективність навчання. Подані деякі вправи з використанням інтерактивної дошки, що, з одного боку визначає змістовну наповненість уроку з іноземної мови, а з іншого, виступає як засіб навчання та наданий детальний опис ходу роботи до кожного виду діяльності. Розглянуто психолого-педагогічний аспект індивідуалізації навчання в контексті трьох типів сприйняття або когнітивної здатності сприймати та обробляти потоки інформації.
Статья рассматривает особенности использования мультимедийных технологий – МТ (в частности, интерактивной доски), которые позволяют создать учебно-воспитательную среду, объединяющую, как традиционное представление учебного материала, так и новейшие дидактические возможности МТ в проектировании, организации и поддержке учебной деятельности студентов технико-технологических специальностей. Выделены дидактические возможности, которые могут предоставить уроку по иностранному языку технико-технологическую направленность и значительно повышают эффективность обучения. Представлены некоторые упражнения с использованием интерактивной доски, которая, с одной стороны определяет содержательную наполненность урока иностранного языка, а с другой, выступает как средство обучения и детальное описание хода работы к каждому виду деятельности. Рассмотрен психолого-педагогический аспект индивидуализации обучения в контексте трех типов восприятия или когнитивной способности воспринимать и обрабатывать потоки информации.
The article considers some soecific features of the use of multimedia technologies – MT (eg, interactive whiteboard), which allow you to create both training and educational environment, bringing together the traditional concept of teaching material, and the latest didactic possibilities of MT in the design, organization and support of educational activities of technical and technological students. Obtained The didactic opportunities that can provide a foreign language lesson with a technical and technological orientation and significantly increase the efficiency of learning are highlighted. We also present some of the exercises using an interactive whiteboard, which, on the one hand determines the content of a foreign language lesson, and, on the other hand, acts as a means of training and a detailed description of procedures to each activity. The psychological and pedagogical aspects of individualization of training in the context of three types of perceptual or cognitive ability to perceive and process information flows are reviewed.