Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мультимедійне навчальне середовище у процесі вивчення іноземної мови в контексті системі освіти студентів техніко-технологічних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яременко-Гасюк, О. О.
dc.date.accessioned 2018-06-18T12:35:01Z
dc.date.available 2018-06-18T12:35:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Яременко-Гасюк, О. О. Мультимедійне навчальне середовище у процесі вивчення іноземної мови в контексті системі освіти студентів техніко-технологічних спеціальностей / О. О. Яременко-Гасюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 120-125. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19593
dc.description.abstract Стаття розглядає особливості використання мультимедійних технологій – МТ (а саме, інтерактивної дошки), які дозволяють створити таке навчально-виховне середовище, що поєднує, як традиційне представлення навчального матеріалу, так і новітні дидактичні можливості МТ у проектуванні, організації та підтримки навчальної діяльності студентів техніко-технологічних спеціальностей. Виділено дидактичні можливості, які можуть надати уроку іноземної мови техніко-технологічну спрямованість та значно підвищують ефективність навчання. Подані деякі вправи з використанням інтерактивної дошки, що, з одного боку визначає змістовну наповненість уроку з іноземної мови, а з іншого, виступає як засіб навчання та наданий детальний опис ходу роботи до кожного виду діяльності. Розглянуто психолого-педагогічний аспект індивідуалізації навчання в контексті трьох типів сприйняття або когнітивної здатності сприймати та обробляти потоки інформації. ua
dc.description.abstract Статья рассматривает особенности использования мультимедийных технологий – МТ (в частности, интерактивной доски), которые позволяют создать учебно-воспитательную среду, объединяющую, как традиционное представление учебного материала, так и новейшие дидактические возможности МТ в проектировании, организации и поддержке учебной деятельности студентов технико-технологических специальностей. Выделены дидактические возможности, которые могут предоставить уроку по иностранному языку технико-технологическую направленность и значительно повышают эффективность обучения. Представлены некоторые упражнения с использованием интерактивной доски, которая, с одной стороны определяет содержательную наполненность урока иностранного языка, а с другой, выступает как средство обучения и детальное описание хода работы к каждому виду деятельности. Рассмотрен психолого-педагогический аспект индивидуализации обучения в контексте трех типов восприятия или когнитивной способности воспринимать и обрабатывать потоки информации. ua
dc.description.abstract The article considers some soecific features of the use of multimedia technologies – MT (eg, interactive whiteboard), which allow you to create both training and educational environment, bringing together the traditional concept of teaching material, and the latest didactic possibilities of MT in the design, organization and support of educational activities of technical and technological students. Obtained The didactic opportunities that can provide a foreign language lesson with a technical and technological orientation and significantly increase the efficiency of learning are highlighted. We also present some of the exercises using an interactive whiteboard, which, on the one hand determines the content of a foreign language lesson, and, on the other hand, acts as a means of training and a detailed description of procedures to each activity. The psychological and pedagogical aspects of individualization of training in the context of three types of perceptual or cognitive ability to perceive and process information flows are reviewed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject техніко-технологічні спеціальності ua
dc.subject мультимедійні технології ua
dc.subject навчально-виховне середовище ua
dc.subject інтерактивна дошка ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject візуальний тип ua
dc.subject аудіальний тип ua
dc.subject кінестетичний тип ua
dc.subject сприйняття інформації ua
dc.subject технико-технологические специальности ua
dc.subject мультимедийные технологии ua
dc.subject учебно-воспитательная среда ua
dc.subject интерактивная доска ua
dc.subject иностранный язык ua
dc.subject визуальный тип ua
dc.subject аудиальный тип ua
dc.subject кинестетический тип ua
dc.subject восприятие информации ua
dc.subject technical and technological specialties ua
dc.subject multimedia technology ua
dc.subject training and educational environment ua
dc.subject interactive whiteboard ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject visual type ua
dc.subject auditory type ua
dc.subject kinesthetic type ua
dc.subject perception of information ua
dc.subject.classification 378.011.3 – 051:62/69]:004:81’243 ua
dc.title Мультимедійне навчальне середовище у процесі вивчення іноземної мови в контексті системі освіти студентів техніко-технологічних спеціальностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу