В статті розглядаються теоретичні засади соціальної політики в умовах
глобалізації. Аналізуються поняття соціальна держава, соціальна політика та соціальна справедливість з точки зору науки та масової свідомості. Досліджується зв’язок понять соціальна держава, соціальна справедливість і соціально-політичний маркетинг у соціальних державах. Визначається роль соціальної політики як стратегії соціально-політичного маркетингу у функціонуванні сучасних соціальних держав. Аналізуються особливості соціально-політичного маркетингу в формуванні соціальної політики та соціальної держави в умовах глобалізації. Розглядаються моделі соціальної політики держави в умовах глобалізації
The article deals with theoretical foundations of social policy in the context of globalization. Analyzes the concepts of social state, social policy and social justice in terms of science and public consciousness. We study the relationship concepts social state, social justice and socio-political marketing in social states. The role of social policy as a strategy for social and political marketing in the functioning of modern welfare states. Specific features of the socio-political marketing in shaping social policy and social state under globalization. The models of social policy in the context of globalization.
В статье рассматриваются теоретические основы социальной политики в условиях глобализации. Анализируются понятие социальное государство, социальная политика и социальная справедливость с точки зрения науки и массового сознания. Исследуется связь понятий социальная справедливость и социально-политический маркетинг в социальных государствах. Определяется роль социальной политики как стратегии социально-политического маркетинга в функционировании современных социальных государств. Анализируются особенности социально-политического маркетинга в формировании
социальной политики и социального государства в условиях глобализации.
Рассматриваются модели социальной политики государства в условиях глобализации.