Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Моделювання навчального тексту: термінологічний та методичний аспекти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Швець, Г. Д.
dc.date.accessioned 2018-06-06T10:58:35Z
dc.date.available 2018-06-06T10:58:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Швець, Г. Д. Моделювання навчального тексту: термінологічний та методичний аспекти / Г. Д. Швець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 170-178. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19483
dc.description.abstract У статті порушено проблему моделювання навчального тексту в методиці викладання української мови як іноземної. Зосереджено увагу на подвійному тлумаченні терміна "моделювання тексту" в сучасних педагогічних дослідженнях: створення графічної моделі навчального тексту з метою кращого розуміння його смислу та створення еталонного навчального тексту як моделі реального тексту, включеного у природну комунікацію. Сформульовано принципи моделювання (створення) навчального тексту. Запропоновано класифікацію модельованих навчальних текстів для початкового етапу вивчення іноземної мови. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме моделирования учебного текста в методике преподавания украинского языка как иностранного. Сосредоточено внимание на двойном толковании термина "моделирование текста" в современных педагогических исследованиях: создание графической модели учебного текста с целью лучшего понимания его смысла и создание эталонного учебного текста как модели реального текста, включенного в естественную коммуникацию. Сформулированы принципы моделирования (создания) учебного текста. Предложена классификация моделированных учебных текстов для начального этапа изучения иностранного языка. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of text modeling in the teaching Ukrainian as a foreign language. Attention is focused on the double interpretation of the term "text modeling" in modern pedagogical studies: the creation of a graphic model of the educational text to understand its meaning and the creation of a text as a model of real text included in natural communication. The principles of text modeling are formulated in the article. The author also characterizes different groupsof modeled texts. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моделювання навчального тексту ua
dc.subject модельований текст ua
dc.subject науковий навчальний текст ua
dc.subject методика викладання української мови як іноземної ua
dc.subject моделирование учебного текста ua
dc.subject моделированный текст ua
dc.subject научный учебный текст ua
dc.subject методика преподавания украинского языка как иностранного ua
dc.subject text modeling ua
dc.subject modeled text ua
dc.subject scientific educational text ua
dc.subject methodology of teaching Ukrainian as a foreign lan ua
dc.subject.classification 378:811.161.2-054.6 ua
dc.title Моделювання навчального тексту: термінологічний та методичний аспекти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics