ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Kholmakova, I. V. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T10:57:04Z | |
dc.date.available | 2018-06-06T10:57:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Kholmakova, I. V. The advantages and disadvantages of drama techniques in fireign language teaching = Переваги та недоліки використання драматичних прийомів у навчанні іноземної мови / I. V. Kholmakova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 163-170. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19482 | |
dc.description.abstract | This article analyses advantages and disadvantages of drama techniques in foreign language teaching. Different pros and contras of using drama and role-play in the classroom are described. In this article the most topical theoretical questions for the subject of dramatization are covered. Following aspects of drama techniques are considered: relevance of language, motivation, language needs, advantages and disadvantages of drama techniques in foreign language and culture teaching. The article also analyses qualities, that a teacher who decided to use dramatic techniques, must have. | ua |
dc.description.abstract | Ця стаття аналізує переваги та недоліки драматичних прийомів у навчанні іноземної мови. Описуються різноманітні плюси та мінуси використання драматургії та рольової гри в класі. У цій статті розглядаються найбільш актуальні теоретичні питання предмету драматизації. Розглядаються наступні аспекти драматичних прийомів: релевантність мови, мотивація, мовні потреби, переваги та недоліки драматичних прийомів у навчанні іноземної мови та культури. У статті також аналізуються якості, які повинен мати вчитель, який вирішив використовувати драматичні техніки. | ua |
dc.description.abstract | Эта статья анализирует преимущества и недостатки драматических приемов в обучении иностранному языку. Описываются различные плюсы и минусы использования драматургии и ролевой игры в классе. В этой статье рассматриваются наиболее актуальные теоретические вопросы предмета драматизации. Рассматриваются следующие аспекты драматических приемов: релевантность языка, мотивация, языковые потребности, преимущества и недостатки драматических приемов в обучении иностранному языку и культуре. В статье также анализируются качества, которыми должен обладать учитель, решивший использовать драматические техники. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | drama techniques | ua |
dc.subject | role play | ua |
dc.subject | dramatization | ua |
dc.subject | motivation | ua |
dc.subject | драматургія | ua |
dc.subject | рольова гра | ua |
dc.subject | драматизація | ua |
dc.subject | мотивація | ua |
dc.subject | драматургия | ua |
dc.subject | ролевая игра | ua |
dc.subject | драматизация | ua |
dc.subject | мотивация | ua |
dc.subject.classification | 373.5.016:811.111 | ua |
dc.title | The advantages and disadvantages of drama techniques in fireign language teaching | ua |
dc.title.alternative | Переваги та недоліки використання драматичних прийомів у навчанні іноземної мови | ua |
dc.type | Article | ua |