У статі проаналізовано досвід використання електронної пошти в процесі вивчення іноземних мов. Показано переваги використання E-mail листів у професійному саморозвитку майбутнього фахівця. Розкрито можливості Інтернет-ресурсів під час вивчення іноземних мов. Автором зроблений висновок, що Інтернет-ресурси та E-mail технології позитивно впливають на освітній процес в цілому. Виявлено дидактичні можливості Інтернет-ресурсів під час навчання іноземних мов та їх вплив на освітній процес в цілому. Проведений аналіз способів використання Інтернет-мережі та E-mails, як засобів навчання мовленнєвої діяльності на заняттях з іноземної мови.
Обґрунтовано переваги та недоліки застосування Інтернет-технологій та E-mails у навчальному процесі. Проведений аналіз способів використання Інтернет-мережі та E-mails, як засобів навчання мовленнєвої діяльності та письма на заняттях з іноземної мови.
В статье проанализирован опыт использования электронной почты в процессе изучения иностранных языков. Показаны преимущества использования E-mail писем в профессиональном саморазвитии будущего специалиста.
Раскрыты возможности Интернет-ресурсов при изучении иностранных языков. Автором сделан вывод, что Интернет-ресурсы и E-mail технологии положительно влияют на образовательный процесс в целом. Выявлены дидактические возможности Интернет-ресурсов при обучении иностранным языкам и их влияние на образовательный процесс в целом. Проведен анализ способов использования Интернет-сети и E-mails, как средств обучения речевой деятельности на занятиях по иностранному языку. Обоснованы преимущества и недостатки применения Интернет-технологий и E-mails в учебном процессе.
The author of the article analyzes the experience of using E-mail in the study of foreign languages. Advantages of the use of E-mail messages in the process provides an opportunity to explore a new level of disciplines of the professional self-development of future specialist were shown. Their introduction into the educational humanitarian cycle. The author of the article also reveals the possibilities of Internet resources while studying of foreign languages. The author concluded that Internet resources and E-mail technologies positively affect the educational process as a whole. Ways of the use of Internet network and E-mails, as means of teaching speaking and writing skills in foreign language lessons,were under analysis.