Інноваційні методи навчання засновані на сучасному рівні знань нейрофізіології, психології, зокрема психології сприйняття, психології пам’яті, досвіді і знаннях інших прикордонних і суміжних наук, таких як мовознавство, психолінгвістика, нейролінгвістика, психогігієна. Методичні прийоми нейролінгвістичного програмування (НЛП) сприяють розширенню можливостей стимулювання комунікативного розвитку студентів, успішної комунікативної поведінки в міжособистісних відносинах і професійній діяльності.
Инновационные методы обучения основаны на современном уровне знаний нейрофизиологии, психологии, в частности психологии восприятия, психологии памяти, опыте и знаниях других пограничных и смежных наук, таких как языкознание, психолингвистика, нейролингвистика, психогигиена. Методические приемы нейролингвистического программирования (НЛП) способствуют расширению возможностей стимулирования коммуникативного развития студентов, успешного коммуникативного поведения в межличностных отношениях и профессиональной деятельности.
Innovative teaching methods are based on the modern level of knowledge of neurophysiology, psychology, in particular the psychology of perception, memory psychology, experience and knowledge of other border and related sciences such as linguistics, psycholinguistics, neurolinguistics, psychohygiene. Methodical methods of neurolinguistic programming (NLP) contribute to the expansion of opportunities to stimulate the communicative development of students, successful communicative behavior in interpersonal relationships and professional activities.