Стаття присвячена дослідженню зовнішніх макрочинників формування мотивації
політичної поведінки в умовах демократизації суспільних відносин. Серед них увага акцентується на економічному, інформаційному та політико-культурному. Окремо проаналізовано таке явище як корупція та її значення у формуванні мотивації політичної поведінки суспільства.
The article is devoted to research of external macrofactors of forming of motivation of
political conduct in the conditions of democratization of public relations. Among them the attention is accented on economical, informative and to political cultural. Such phenomenon is separately analysed as a corruption and its value in forming of motivation of political conduct of society.
Статья посвящена исследованию внешних макрофакторов формирования мотивации политического поведения в условиях демократизации общественных отношений. Среди них внимание уделяется экономическому, информационному и политико-культурному. Отдельно анализируется коррупция и её влияние на формирование мотивации политического поведения общества.