У статті подані аналіз методик викладання та вивчення фонетичного матеріалу в підручниках з французької мови, що використовуються у вищих навчальних закладах України, та пропозиції щодо покращення викладу та засвоєння фонетичного матеріалу з французької мови. З однієї сторони, наші дослідження спрямовані на швидке оволодіння основним фонетичним матеріалом та технікою читання, що безпосередньо пов’язана з ним, з іншої – на вдосконалення у цій галузі на протязі років навчання, або ж вони знадобляться для викладу фонетичного курсу для філологів та перекладачів.
В статье представлен анализ методик преподавания и изучения фонетического материала в учебниках по французскому языку, которые используются в высших учебных заведениях Украины, и предложения касательно усовершенствования преподавания и изучения фонетического материала по французскому языку. С одной стороны, наши исследования направлены на быстрое овладение основным фонетическим материалом и техникой чтения, которая непосредственно связана с ним, с другой – на усовершенствование в этой области на протяжении годов обучения, или они пригодятся для изложения фонетического курса для филологов и переводчиков.
The article highlights phoenetics teaching methodology analysis of French learning textbooks used in higher educational institutions of Ukraine, and French phoenetics material comprehension.
On one hand, our research is aimed at fast achievements in phoenetics, and reading technics enhancements related to it. On the other hand, it’s aimed at improving skills in this sphere during the process of studying. It can be also used in teaching phoenetics at the courses for philologists and translators/interpreter.