Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чень Бо
dc.date.accessioned 2018-05-30T12:23:18Z
dc.date.available 2018-05-30T12:23:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чень Бо. Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами / Чень Бо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 67-70. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19372
dc.description.abstract Стаття розкриває когнітивно-мотиваційний напрям інструментальної підготовки майбутніх учителів музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності з учнями. Виокремлення когнітивно-мотиваційного напрямку інструментальної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до виконавсько-інтерпретаційної діяльності має важливе функціональне значення у структурній моделі означеного феномена, що охоплює мотиваційно-спрямований, когнітивно-оцінювальний, виконавсько-самостійний і творчо-продуктивний компоненти. Наведені методи діагностування цього напряму діяльності. ua
dc.description.abstract Статья раскрывает когнитивно-мотивационное направление инструментальной подготовки будущих учителей музыки к исполнительской-интерпретационной деятельности с учащимися. Выделение когнитивно-мотивационного направления инструментальной подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов в исполнительно-интерпретационной деятельности имеет важное функциональное значение в структурной модели указанного феномена, которая охватывает мотивационно-направленный, когнитивно-оценочный, исполнительно-самостоятельный и творчески-продуктивный компоненты. Приведены методы диагностирования этого направления деятельности. ua
dc.description.abstract The article reveals the cognitive-motivational direction of musical training for future teachers of music-performing interpretative activities for students. Separation of cognitive-motivational direction musical training students of pedagogical universities to arts-performing interpretative activity has an important functional role in the structural model appointed phenomenon, encompassing motivational aims, cognitive-Evaluation, performance-independent and creative-productive components. The methods of diagnosing these activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інструментальна підготовка ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject виконавсько-інтерпретаційна діяльнісність ua
dc.subject когнітивно-мотиваційний напрям ua
dc.subject инструментальная подготовка ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject исполнительско-интерпретационная деятельность ua
dc.subject когнитивно-мотивационное направление ua
dc.subject musical training ua
dc.subject the future teacher of music ua
dc.subject performing diyalnisnist-interpretive ua
dc.subject cognitive-motivational direction ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Когнітивно-мотиваційний напрям підготовки майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної роботи зі школярами ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics