Стаття розкриває когнітивно-мотиваційний напрям інструментальної підготовки майбутніх учителів музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності з учнями. Виокремлення когнітивно-мотиваційного напрямку інструментальної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до виконавсько-інтерпретаційної діяльності має важливе функціональне значення у структурній моделі означеного феномена, що охоплює мотиваційно-спрямований, когнітивно-оцінювальний, виконавсько-самостійний і творчо-продуктивний компоненти. Наведені методи діагностування цього напряму діяльності.
Статья раскрывает когнитивно-мотивационное направление инструментальной подготовки будущих учителей музыки к исполнительской-интерпретационной деятельности с учащимися. Выделение когнитивно-мотивационного направления инструментальной подготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов в исполнительно-интерпретационной деятельности имеет важное функциональное значение в структурной модели указанного феномена, которая охватывает мотивационно-направленный, когнитивно-оценочный, исполнительно-самостоятельный и творчески-продуктивный компоненты. Приведены методы диагностирования этого направления деятельности.
The article reveals the cognitive-motivational direction of musical training for future teachers of music-performing interpretative activities for students. Separation of cognitive-motivational direction musical training students of pedagogical universities to arts-performing interpretative activity has an important functional role in the structural model appointed phenomenon, encompassing motivational aims, cognitive-Evaluation, performance-independent and creative-productive components. The methods of diagnosing these activities.