У статті викладений процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуті питання якості оцінювання музичної діяльності студентів, що потребує врахування специфіки мистецької освіти. Виокремленні основні функції моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики, а саме: інформаційно-оцінювальна, пошуково-дослідницька, формуюча, корекційна, системотворча, прогностична.
В статье изложен процессуально-функциональный анализ мониторинговой диагностики профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Рассмотрены вопросы качества оценивания музыкальной деятельности студентов, что требует особового учета специфики художественного образования. Выделены основные функции мониторинговой диагностики профессиональной подготовки будущих учителей музыки, а именно: информационно-оценочная, поисково-исследовательская, формирующая, коррекционная, системотворческая, прогностическая.
The article outlined the procedural and functional analysis of diagnostic monitoring of professional training of future teachers of music. The questions of quality assessment of music students, which requires consideration of the specifics of art education. Singling out the basic functions of diagnostic monitoring of professional training of future teachers of music, namely information and estimates, search and research, forming, correction, backbone, prognostic.