DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19354
Title: Процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики
Authors: Кузнецова, О. А.
Keywords: процесуально-функціональний аналіз
моніторингова діагностика
фахова підготовка
майбутній вчитель музики
процессуально-функциональный анализ
мониторинговая диагностика
профессиональная подготовка
будущий учитель музыки
procedural and functional analysis
diagnostics monitoring
professional training
future music teacher
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузнецова, О. А. Процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 18-21.
Abstract: У статті викладений процесуально-функціональний аналіз моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуті питання якості оцінювання музичної діяльності студентів, що потребує врахування специфіки мистецької освіти. Виокремленні основні функції моніторингової діагностики фахової підготовки майбутніх учителів музики, а саме: інформаційно-оцінювальна, пошуково-дослідницька, формуюча, корекційна, системотворча, прогностична.
В статье изложен процессуально-функциональный анализ мониторинговой диагностики профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Рассмотрены вопросы качества оценивания музыкальной деятельности студентов, что требует особового учета специфики художественного образования. Выделены основные функции мониторинговой диагностики профессиональной подготовки будущих учителей музыки, а именно: информационно-оценочная, поисково-исследовательская, формирующая, коррекционная, системотворческая, прогностическая.
The article outlined the procedural and functional analysis of diagnostic monitoring of professional training of future teachers of music. The questions of quality assessment of music students, which requires consideration of the specifics of art education. Singling out the basic functions of diagnostic monitoring of professional training of future teachers of music, namely information and estimates, search and research, forming, correction, backbone, prognostic.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19354
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova.pdf259.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.